De werkwijze Grizzly New Marketing
Grizzly New Marketing start een campagne zoekmachine positionering voor u om uw doelstellingen te ondersteunen. De volgende fases worden doorlopen om de campagne succesvol te laten verlopen:
De belangrijkheid van organische posities
Het is van groot belang met de juiste trefwoorden hoog in de resultaten van Google terecht te komen. Hoe hoger de resultaten, hoe meer bezoekers op uw website terecht komen.
1. Doelstelling
Tijdens het eerste gesprek wordt besproken wat uw doelstellingen zijn wie tot uw doelgroep behoort. Er zullen relevante trefwoorden voor uw bedrijf besproken worden en onze werkwijze wordt verder volledig toegelicht. Tot slot bieden wij u, aan de hand van het gesprek en uw doelstellingen, een gericht campagnevoorstel.
2. Trefwoordadvies
Er zal een uitgebreide trefwoordanalyse worden opgesteld op basis van uw doelstellingen. Deze wordt samengesteld op basis van professionele tools en het zoekgedrag van uw doelgroep. Hierbij is het erg belangrijk dat er duidelijkheid ontstaat over het zoekgedrag van uw doelgroep en hoe vaak de zoektermen worden gebruikt. Op basis van deze informatie wordt ons trefwoordadvies opgesteld en aan u voorgelegd.
3. Initiële website scan
Het is belangrijk alvorens de campagne te starten een beeld te krijgen van hoe zoekmachine vriendelijk de website is. Hiervoor wordt de website aan een aantal criteria getoetst, waarna op basis van de resultaten een advies wordt uitgebracht met verbeterpunten. Bij het aanpassen van deze verbeterpunten zal de indexeerbaarheid en de prestatie van uw website verhogen.
4. Content
Per gekozen trefwoord worden unieke, zoekmachine vriendelijke teksten geschreven aan de hand van specifieke richtlijnen. De teksten worden geschreven met als doel de lezer te overtuigen om over te gaan tot actie (link). Na goedkeuring van de klant, worden de teksten ingezet in de campagne en zorgen ze voor een betere vindbaarheid bij zowel de bezoeker als de zoekmachine.
5. Themapagina’s en implementatie
De volgende stap is de ontwikkeling van themapagina’s per trefwoord en per unieke tekst. De pagina’s worden zo opgesteld dat ze voldoen aan de richtlijnen van de zoekmachines en worden geïmplementeerd in uw website.
Deze implementatie kan volledig door ons verzorgd worden na het ontvangen van de FTP-gegevens van uw website. Nadat de themapagina’s zijn geïmplementeerd, zal de website op de gekozen trefwoorden hoger scoren in de waardering van de zoekmachines. Zo zal uw website hogere posities in de zoekmachine behalen.
6. Monitoring campagne
Grizzly New Marketing controleert en onderhoudt uw campagne voortdurend. Door het continu opvolgen van alle zoekmachines technologieën kunnen er, indien nodig, aanpassingen doorgevoerd worden aan uw campagne. De statuten van de themapagina’s worden op dagelijkse basis gecontroleerd, en brengen u meteen op de hoogte indien deze niet (meer) correct geïmplementeerd zouden zijn.
7. Rapportage en evaluatie
Om u op de hoogte te houden van de behaalde resultaten van uw campagne, worden er periodieke rapportages gestuurd. Er zal ook regelmatig contact worden opgenomen om de campagne en haar vorderingen samen te overlopen.
